זמני מענה עבור השירותים הבאים :
קיום פגישה לבקשת הלקוח :
פגישה טלפונית/זום – תוך 2 ימי עסקים.
פגישה בבית הלקוח/במשרדי הסוכנות – תוך 7 ימי עסקים.
מתן מענה ראשוני לפנייה של לקוח – תוך 24 שעות.
קבלה והעברת מסמכים לחברת הביטוח – תוך 2 ימי עסקים.
העברת אישורים שנתיים ללקוח/מסמכים כללים ללקוח - לקוח חדש- לפי כללי הרגולציה. לקוח קיים- תוך זמן מענה סביר של חברות הביטוח ( תלוי חברה).
טיפול בתביעות - קליטת בקשה לתביעה והכנת מסמכים – תוך 2 ימי עסקים.
טיפול בתביעה – לפי זמני חברות הביטוח.
עדכון על מצב תביעה – אחת לשבוע.
** המועדים הנ"ל הם ברמת סוכנות – במידה ואנו נדרשים למענה מצד חברות הביטוח/בית השקעות – זמני ההמתנה היא לפי לו"ז החברות.
09-7881080
לכל בעיה, תלונה או מחמאה- נשמח אם תפנה אל מנהל השירות בלינק הבא :
להמשך קריאה :